دیواندره

وبلاگicon

دیواندره

با سلام ... ورود شما را به وبلاگ دیواندره خوش آمد ميگويم ... لطفاً با پيشنهادات و انتقادات سازنده خويش ،ما را ياري فرماييد لحظات شادي را در اين وبلاگ برايتان آرزومندم.

11اگر بخواهیم جایگاه فضای سبز را در مجموعه شهرداری بررسی کنیم با بخشهای مختلفی در ارتباط هستیم به طوریکه برای رسیدن به بهترین نتیجه ، نوع عملکرد این بخشها تاثیر مستقیم و غیر مستقیم بر فضای سبز دارند.از این بخشها میتوان به واحدخدمات شهری ، فنی وشهرسازی ، عمران شهری ، املاک ، دایره حقوقی و .... اشاره نمود.


ادامه مطلب

[ برچسب:,

] [ ] [ مهندس مسعودشاهمرادی ]

[ ]

 شهر و شهروند موجوداتی با پیوندهای ارگانیک هستند که برای رشد و تعالی به همدیگر نیاز دارند و اگر این نیاز متقابل در ظرف زمانی خاص خود تامین شود می‌توان امیدوار بود که شهروند خوب و شهر ایده آل شکل می‌گیرد اما اگر این مهم محقق نشود هر دو سوی این سیر ارتباطی بازنده خواهند بود و علاوه بر اینکه شهر، منابع خود را هدر می‌دهد، شهروند هم عمر خویش را فدای مسائلی می‌کند که هیچ سودی برای او ندارد.




ادامه مطلب

[ برچسب:,

] [ ] [ مهندس مسعودشاهمرادی ]

[ ]

 یک سکونتگاه خوب،پاکیزه و سالم و عاری از آلودگی های صوتی، بصری و زیست محیطی ، واجد شرایط مطلوب زندگی و برخوردار از امکانات شهری و در مجموع یک شهر زیبا و چشم نواز و توسعه یافته ،تصادفی ایجاد نمی شود بلکه یک محیط زندگی تحت عنوان شهر را در دنیای امروزکه اوج شکوفایی تکنولوژی است، 


ادامه مطلب

[ برچسب:,

] [ ] [ مهندس مسعودشاهمرادی ]

[ ]

مجله اينترنتي دانستني ها